Metode de plată
Card bancar
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta
deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD
(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale
cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel
informatiile dvs. sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii
dumneavoastra.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele: acaciamobili.
Personal in Showroom
Vă așteptăm cu mare bucurie să fiți oaspetele nostru și să vă oferim o invitație călduroasă pentru a trăi o experiență desăvârșită în lumea mobilierului premium realizat manual. Bucurați-vă de o incursiune în magazinul nostru Acacia Mobili, unde veți putea admira și achiziționa cu plăcere, cash sau card, produsele noastre deosebite.
Virament bancar
După plasarea comenzii, veți primi toate detaliile esențiale care trebuie incluse în ordinul de plată. Dar magia se întâmplă odată ce confirmarea plății ajunge la noi – atunci începe călătoria spre voi! Suntem conștienți de importanța timpului vostru, așa că pentru a accelera procesul, vă rugăm să ne contactați imediat și să ne trimiteți o copie a ordinului de plată. Astfel, vom da startul unei livrări rapide și veți putea bucurați de produsele noastre premium în cel mai scurt timp posibil!
Ramburs
Plata ramburs se onoreaza la livrarea comenzii.
Livrare și retur
Livrarea este gratuită, între 20 și 30 de zile lucrătoare. Returul produselor se poate face în maxim 14 zile, din momentul primirii produsului. Returul este gratuit, dacă produsul este livrat cu defecte. Dacă din voința proprie, clientul alege să returneze un produs, cheltuiala va fi suportată de acesta, fie prin serviciul de curierat, suportând contravaloarea produsului, dacă acesta ajunge cu defect, fie prin serviciul nostru de livrare, cu un cost ce va fi comunicat clientului.